lördag 26 augusti 2017

Loppis

Det är en sådan lättnad varje gång en onödig pryl vi inte använder lämnar hemmet. Vi har varit på tippen och vi har gett till välgörenhet. Vi har sålt av en del smått och idag är det dags att stå på loppis. Helt galet mycket grejer vi känner att vi vill bli av med. Tjänar vi en slant är det ännu bättre. Det ska bli så himla skönt när allt är klart och jag kan ägna all ledig tid åt familj, vänner och mig själv.

Det låter säkert som att jag är en hoarder utan dess like. Även om jag har rätt mycket "bra att ha"-saker samlar jag inte mer än många andra tror jag. De flesta skulle nog inte anse att jag behöver rensa på det sätt jag gör men det känns sååå skönt.

Sedan jag började göra mig av med prylar har det fått flytta in några nya grejer i köksskåpen. Bild kommer när tiden finns. Nu ska jag dock sjunga upp försäljarrösten och göra mig redo för loppis.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar