lördag 28 juni 2014

Snören för det kommande decenniet!

Jag skulle slå in en present till midsommar och insåg hur knäppt det är att ha såhär många presentsnören. Ja, jag älskar att slå in presenter och kombinera en massa olika färger och om man bortser från alla de rullar jag hamstrat i Ullared tror jag inte att jag köpt en enda rulle till fullpris. Men det spelar ingen roll om EKO-hallen säljer ut presentsnören för 98 öre rullen, jag behöver INTE såhär många. Jag har sedan länge köpstopp på papper. Alla typer av snören faller nu under samma regler. Katten tyckte att det var lattjo lajbans när att rulla ut de snören jag precis rullat ihop, personligen tänker jag "En stor låda med presentsnören" finns INTE med på Topp 1000 över saker jag vill åstadkomma i livet.

Snart är det ny månad och jag har bestämt mig för att på allvar ge mig på "En sak om dagen"-projektet igen. Jag kommer inte att kasta eller ge bort saker som jag faktiskt kommer att använda förr eller senare (presentsnören är en sådan grej) men det kommer definitivt inte in fler (på några år!).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar