tisdag 17 januari 2012

Fritid

Det har inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden. Det beror mestadels på att jag suttit med näsan i skolböckerna och ägnat varenda ledig stund åt att läsa, skriva och lämna in arbete efter arbete. Nu har jag avslutat två kurser (så länge lärarna håller med om att jag är klar med dem) och har plötsligt återfått det där som kallas fritid. I lördags blev det bio, i söndags blev det pyssel, igår kröp jag ner under täcket redan klockan 20 och somnade en halvtimme senare.

Jag tycker verkligen om att studera och kommer utan tveckan samla på mig en hel del akademiska poäng till i framtiden. Den här terminen blir det dock "bara" ateljeristautbildningen på högskolenivå och jag ser fram emot att hinna läsa alla andra böcker jag staplat på hög.

Den där fritiden har jag inga som helst problem med att fylla med diverse aktiviteter men nu kan jag ta tag i mitt nyårslöfte på riktigt och lära mig att slappna av. Dessutom känner jag nu att jag har tid att verkligen skriva om ditten och datten igen så ni kan räkna med lite bättre uppdatering på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar