fredag 6 januari 2012

Keso, Holiday och tredagarshelg!

Keso med tinade hallon, färska blåbär och färsk ananas. DET, mina vänner, slår vilken hotellfrukost som helst!

Jag har ännu en gång lyckats sova ut, guldstjärna till mig. I veckan gick det väl lite si sådär med det på grund av plugg, bokskrivande och behovet av att se Cameron Diaz förälska sig i Jude Law. Holiday är en av mina favoritfilmer och en av de ytterst få som jag vill se igen direkt när eftertexterna börjar rulla. En riktigt söt historia.

Tredagarshelg är ett fantastiskt påfund som jag tycker borde finnas med i kalendern betydligt oftare. Den här helgen har jag ganska mycket inplanerat men eftersom man får en dag extra kan jag boka in både nöje och måsten. Att städa vindsförrådet känns kanske inte så lockande men om man vet att man får två dagars nöje med underbara människor också är det betydligt lättare. Det kommer även att bli en del plugg. Det har varit otroligt intressant och lärorikt med alla kurser i höst men det känns ändå skönt att två snart är avslutade och jag får lite mer tid till annat. Jag har börjat skriva på en bok som jag vill jobba vidare med. Vem vet, ni kanske vill läsa den en dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar