söndag 6 juli 2014

Dags att rensa mailboxen

Som jag påpekat tidigare hinner man väldigt mycket på 15 minuter. Medan sambon gjorde sig klar för kalas igår ställde jag klockan på 15 minuter och rensade mailboxen. Det var välbehövligt och jag har fortfarande en del mail att gå igenom. 

Prio 1 är att se till att avregistrera mig från alla onödiga företag och organisationer jag får mail från. Även om jag finner det väldigt intressant att läsa om Amnestys senaste arbete, Creative Companys pysseltips och Fairtrades nya produkter gör jag inte det när det väller in mail från alla möjliga håll. Just nu känns det som att det är bättre att inte få några sådana mail alls och istället själv söka information om det som intresserar mig för tillfället.


15 minuter senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar