lördag 16 augusti 2014

Prylfällan

Det här är ett erbjudande som jag skulle kunna falla för tidigare. Numera finns det dock ingen som helst anledning att slösa en 100-lapp på filmer om det inte är mina absoluta favoriter som jag vet att jag vill se om och om igen (som jag för övrigt redan har). Jag har netflix som inte tar någon plats men förser mig med filmer, dokumentärer och framför allt spännande serier. Jag har youtube som förser mig med dokumentärer och gulliga katter om jag så vill. Dessutom har finns alla play-kanalerna som förser mig med allt mellan himmel och jord precis när jag vill. Av den anledningen får sådana här filmer stå kvar i affären när jag traskar förbi. Bättre för mig, bättre för utrymmet här hemma, bättre för plånboken och bättre för miljön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar